Gold Coast - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Monique Hoefmans - WaarBenJij.nu Gold Coast - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Monique Hoefmans - WaarBenJij.nu

Gold Coast

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Juli 2010 | Australië, Gold Coast

Dag 15 Vandaag gaan we zeilen de komende 2 dagen. We rijden eerst nog 7 uur ongeveer naar Airlie Beach. De zeiltocht was heel leuk. In de avond krijgen we natshows te eten.

Dag16 We worden wakker op zee. Er was een dolfijn, maar ik heb hem niet gezien, want ik was te laat met opstaan. We gingen naar de Whitsundays. Dit is een wit strand. Het was een heel mooi strand. We zagen ook een hele groep krabjes lopen, je kon ze zelfs horen lopen. We zijn daarna verder gevaren om te kunnen snorkelen.

Dag17 Vandaag weer een kans om te snorkelen. En we zijn op de terugweg hebben we weer gezeild, dit keer hing de boot scheef. In de middag komen we aan bij het hotel, daar heb ik in de jacuzzi gezeten.

Dag18 Onderweg hebben we gestopt in het centrum van de suikerindustrie Mackay. Na een lange tocht komen we aan in de Rockyhamton. We hebben gegeten, waar toevallig circus was waar normaal koeien rondlopen.

Dag19 Fraser eiland. We gaan naar het grootste zand eiland van de wereld. In de avond krijgen we eten.

Dag20 Er is een optie om een rondrit te maken, maar daarvoor heb ik niet gekozen, had wel genoeg van die tropische wouden en kouden waters. Lekker in de jacuzzi gezeten.

Dag21 We gaan naar Brisbane, daar krijgen we dik 2 uur de tijd om de stad te verkennen. Daarna rijden we naar de Gold Coast.

Dag22 Vandaag lekker uitslapen. Naar het strand geweest, daar waren hele hoge golven. Daarna in de jacuzzi in het hotel geweest. Weer een hoed gekocht voor het strand.

Morgen ga ik skydiven hopen maar dat het dit keer wel door gaat.

Groetjes Monique

• 13 Juli 2010 - 08:27

Edward:

Nu ben je dus bij het rustige deel van je rondreis aangekomen :P

Veel succes morgen met skydiven, doe voorzichtig!

En ik zie je alweer over 10 daagjes!!!

• 13 Juli 2010 - 10:29

Herma:

Ik hoop dat je morgen kunt skydiven jij liever dan ik.
    Heel veel plezier morgen, liefs Herma

• 13 Juli 2010 - 11:53

Marianne:

Wat zijn natshows??En was het lekker?
    Deze keer wel skydiven,ben beniewd hoe je het vindt,kijk maar goed uit.

dikke kus ma & pa

• 13 Juli 2010 - 12:01

Francy:

Wow, je hebt in ieder geval wel veel gedaan en gezien zeg.
    Veel plezier nog.
    Liefs,
    Francy

• 13 Juli 2010 - 17:49

Caro:

*zucht* Ik had zo graag meegewild he!!
    Hopelijk gaat het skydiven door en dan doe je het gelijk een beetje voor mij :P
    Nog heel veel plezier!!
    xx

• 14 Juli 2010 - 06:15

Anja:

Ben heel benieuwd naar de onderwaterwereld daar.
    Hoop dat je veel foto's gemaakt hebt.
    Nog veel plezier.

groetjes